martes, 8 de marzo de 2011

Esbós 15

Grafit en paper
21x29 cm

9 comentarios:

Tito dijo...

Bellissimo!! Ciao.

Manel dijo...

Grazie, Tito.

agus dijo...

Hola Manel !!!
me gusta tu trabajo ,cada vez mas depurado... la postura es muy buena,el culo ylas dos piernas ,sobre todo la de sombra ,tremendas ...un saludo !!!!

Albert Gallego dijo...

Hola, Manel. Els teus esbossos son cada cop més perfectes; no entenc perquèr els hi dius esbossos perquè jo els veig com dibuixos molt acabats. El retrat 25 és absolutament increíble, i el estudi d'onades molt bo (m'ha recordat els del Tito). Com és que et fa mal l'esquena per pintar dret? Pot ser poses el cavallet massa baix. Jo sempre pinto dret i mai he patit, i tinc una hernia discal!!!

nouvelles couleurs - vienna atelier dijo...

una posa molto femminile, molto bello, tutta la grazia di una danzatrice in questo tuo disegno

Susan Roux dijo...

Lovely lines.

Manel dijo...

Agus, molt agraït pel teu comentari. Jo li trobe tots els defectes del món, però açò és normal.
Albert, els dic esbossos per costum i perquè sempre pense que podrien quedar més acabats. En molts casos, per vagància, no els acabe del tot i això es veu de seguida. En altres casos no és tan evident, però podria perfeccionar-los més... Gràcies pels elogis. Em solen fer mal els lumbars quan estic molta estona dret. Ara mateix estic patint un atac fortet de lumbars. No sé com posar-me. Ai, la vellesa.
Grazie, Laura. El mérito de la pose es del fotógrafo.
Thank you, Susan.

Fito dijo...

Excelente dibujo Manel, buen tratamiento de lineas y sombras.

Manel dijo...

Gracias, Fito.